3 października wystartowała II edycja ogólnopolskiego konkursu fotograficznego 7LIVES of fineLIFE, organizowanego przez magazyn dobrego życia fineLIFE.pl. Prace uczestników będą oceniane przez jury w składzie – Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba i Piotr Welc. Nagrodą główną w konkursie jest dwuletnie stypendium na wydziale fotografii w Warszawskiej Szkole Filmowej.
7LIVES of fineLIFE to prestiżowy konkurs dla pasjonatów fotografii, którego ideą jest dotarcie do uzdolnionych twórców form fotograficznych i filmowych, jak również mecenat i wsparcie młodej fotografii.
Konkurs składa się z siedmiu części, a tematy zadań będą inspirowane największymi dziełami mistrzów kina, fotografii oraz muzyki. Co miesiąc będą wyłaniani laureaci, którzy oprócz nagrody głównej, walczą także o udział w profesjonalnych warsztatach organizowanych przez LEICĘ i staż w jednej z czołowych agencji reklamowych. Ponadto najlepszych autorów wyróżni mecenas konkursu – firma HP – poprzez przyznanie nagród w postaci nowoczesnych zestawów sprzętu do drukowania
W październiku uczestnicy konkursu będą interpretować hasło „Dead Souls – Martwe Dusze”. „Temat został zaproponowany na tyle szeroko, by szukając pomysłu na fotografię czerpać inspirację zarówno z pory roku, twórczości Gogola, nagrań Joy Division, duchów zmarłych, czy nastroju opuszczonych poddaszy – miejsca i ludzie kryją w sobie tajemniczą energię.- Uchwyć ją – złap ducha chwili” – objaśnia Lidia Popiel, redaktor naczelna magazynu fineLIFE i przewodnicząca jury konkursu.
Miejscem składania prac jest tablica magazynu fineLIFE na Facebooku http://www.facebook.com/fineLIFEpl/ , dzięki czemu przebieg konkurs będą mogli śledzić nie tylko organizatorzy, ale także uczestnicy i czytelnicy serwisu.
„To dopiero II edycja 7LIVES, a nam już udało się pozyskać grono prestiżowych partnerów. Dzięki temu prace będą oceniane nie tylko przez mistrzów obiektywu, ale także przedstawicieli branż, które na co dzień czerpią z bogatego dziedzictwa fotografii i filmu – jak LEICA oraz Stowarzyszenie Agencji Reklamowych” – dodał zasiadający w jury Piotr Welc.
Konkurs jest promowany w nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w internecie, zostały stworzone kartki i „znaczki pocztówkowe”, których ukaże się siedem limitowanych serii nawiązujących do siedmiu zadań konkursowych. Wraz ze startem pierwszego tematu zostaje zaprezentowana pierwsza pocztówka. O możliwościach jej pozyskania można dowiedzieć się śledząc profil magazynu fineLIFE na facebooku.
Dodatkowo działania konkursowe będą promowane w kampanii internetowej dzięki współorganizatorowi konkursu – domu mediowemu – Glossy Media. Kreacje do kampanii zostaną przygotowane przez agencję interaktywną Roxx Media, wchodzącą w skład Digital Open Group.
—————————————————-
Więcej informacji o konkursie na:
http://7lives.finelife.pl
Osoba kontaktowa:
Renata Talarek
Tel. 691 669 349
Informacje dodatkowe:
fineLIFE.pl – magazyn dobrego życia
Internetowy magazyn Lidii Popiel i Piotra Welca, przygotowany z myślą o świadomym odbiorcy, szukającym dobrej lektury i nietuzinkowych doznań estetycznych. Powstał pod koniec stycznia 2010r. Na stałe z magazynem współpracują znakomici polscy fotograficy: Jacek Poremba oraz Armand Urbaniak, jak i artyści młodszego pokolenia: Patrycja Toczyńska, Magda Kmiecik, Agata Wrońska oraz Maria Przybyszewska. Częstymi gośćmi na łamach fineLIFE.pl są Bogusław Linda, który odkrywa przed czytelnikami swoje fascynacje kulinarne oraz Witold Blady, dziennikarz i miłośnik najszybszych oraz najdroższych samochodów.
We wrześniu magazyn fineLIFE.pl zanotował liczbę ponad 65 000 wizyt i ponad 420 000 PV wg. google analytics.