Regulamin konkursu

Kategoria: Street Fashion

Regulamin Konkursu „3. Leica Street Fashion. – zwany dalej „Regulaminem”.

A. Postanowienia ogólne.

1. Konkurs fotograficzny „3. Leica Street Fashion – (zwany dalej „Konkursem”), jest organizowany przez 6×7 Sp. z o.o. , z siedzibą w Warszawie (kod: 01-684), przy ul. Klaudyny 32c, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000330803, o kapitale zakładowym w wysokości 200.000 zł, NIP 118-199-76-92, (dalej „Organizator”). Niniejszy regulamin określa zasady organizacji i przebiegu Konkursu.

2. Konkurs nie jest sponsorowany, prowadzony, administrowany przez Facebook ani współprowadzony z Facebook. Informacje dostarczone przez Uczestnika mogą być wykorzystane na potrzeby prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, w tym, w celu dostarczenia zwycięzcy ewentualnej nagrody.

B. Słownik pojęć

Aplikacja – narzędzie do zarządzania treścią, grafiką i komunikacją z użytkownikami platformy facebook

Użytkownik – dowolna osoba posiadająca konto na portalu Facebook.com, która zainstalowała Aplikację i zgodziła się na dostęp Aplikacji do swoich danych osobowych.

Znajomy – Użytkownik portalu Facebook.com, oznaczony przez Użytkownika Aplikacji jako „Znajomy”

C. Czas trwania Konkursu.

Konkurs trwa w dniach od 11.07.2013 do 11.08.2013 roku.

D. Komisja Konkursowa.

Organizatorem konkursu jest Leica Camera Poland. Organizator powoła komisję konkursową („Jury”), zajmującą się oceną nadesłanych fotografii i wyborem laureatów Konkursu. Skład Jury Konkursowego zostanie opublikowany na stronie www.leica-camera.pl. Decyzje podjęte przez Jury Konkursowe są ostateczne i nie podlegają zaskarżeniu.

E. Nagrody.

1. Nagrodą w konkursie jest prezentacja w formie wystawy w Leica Gallery Warszawa, 5 fotografii, wybranych przez Jury. Organizator przewiduje dodatkowe nagrody rzeczowe:

- dla zwycięzcy: aparat Leica D-Lux 6 Edition G-Star Raw oraz podpisany album Jacka Poremby.

- zostaną też przyznane 4 wyróżnienia – nagroda to kupon na kwotę 1000 PLN na zakupy kolekcji G Straw Raw w sklepie www.answear.com oraz podpisany album Jacka Poremby.

2. Jury Konkursowe może nagrodzić więcej niż jedno zdjęcie, spośród maksymalnie pięciu nadesłanych przez Uczestnika.

3. Organizator pokrywa wszystkie koszty związane z drukiem i prezentacją fotografii, organizacją wystawy i wernisażu.

4. Jury zastrzega sobie prawo do nie przyznania poszczególnych Nagród.

5. Wydanie nagród nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.

Do każdej nagrody, o której mowa w punkcie E.1 uczestnik otrzymuje dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11% wartości brutto tej nagrody. Dodatkowa nagroda pieniężna zostanie w całości przeznaczona na pokrycie przez organizatora 10% zryczałtowanego podatku dochodowego. W przypadku, gdy nie wystąpi obowiązek pobrania 10% zryczałtowanego podatku dochodowego, dodatkowa nagroda pieniężna nie przysługuje.

F . Przebieg konkursu.

1. Udział w konkursie mogą wziąć osoby pełnoletnie lub posiadające pisemną zgodę rodziców lub opiekunów na udział w konkursie.

2. Wymogiem jest posiadanie osobistego profilu na portalu Facebook.com oraz polubienie Fanpaga, na którym zainstalowano Aplikację.

3. Prawdziwe dane profilu osobowego są warunkiem otrzymania ewentualnej nagrody.

4. Prace konkursowe przyjmowane są w terminie od 11.07.2013 do 11.08.2013 r.

5. Użytkownik Konkursu, który nie użyje funkcjonalności „zaproś znajomych” może nadesłać od 1 do 5 fotografii.  Formularz zgłoszeniowy pozwala na zgłoszenie każdorazowo tylko jednej pracy, natomiast formularz pozwala na dokonanie do pięciu zgłoszeń.

6. Minimalna liczba znajomych, których musi zaprosić użytkownik aby uzyskać możliwość dodania większej ilości zdjęć wynosi dziesięć.

7. Wszystkie fotografie powinny być wykonane po 1 lipca 2012r.

8. Nadsyłając fotografię Uczestnik oświadcza, że jest jej autorem i posiada wszelkie prawa do dysponowania tą fotografią. Ponadto Uczestnik oświadcza, że nadesłana fotografia nie narusza praw osób trzecich, w szczególności wszystkich osób widocznych na fotografii, oraz że osoby te wyraziły zgodę na wykorzystanie fotografii w Konkursie, w tym – na rozpowszechnianie prawa do ich wizerunku. W przypadku braku takowej zgody Uczestnik bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie uzasadnione roszczenia tych osób.

9. Zgłoszenia do Konkursu przyjmowane są za pośrednictwem aplikacji na profilu Facebook Leica Camera Poland.

10. Nieprzekraczalny termin nadsyłania zgłoszeń oraz prac konkursowych to 11.08.2013 r., godz. 23.59.

11. Technika wykonania fotografii jest dowolna.

12. Tematem Konkursu jest tzw. fotografia ulicznej mody. Organizator ma prawo do wstępnej oceny zgłoszonych fotografii i odrzucenia ich bez podania przyczyny. Do aplikacji należy dodać zdjęcie o dłuższym boku powyżej 800 pikseli, jednakże nie większy niż 2 MB. Laureaci konkursu zostaną poproszeni o dostarczenie plików cyfrowych w pełnej rozdzielczości bezzwłocznie (w terminie 3 dni) po wyłonieniu nagrodzonych prac. W przypadku nie posiadania, lub nie dostarczenia przez Laureata takich plików, Organizator może odstąpić od przyznania nagrody.

13. Autor udziela Organizatorowi Konkursu bezpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji do korzystania z nadesłanych zdjęć, w celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu, jego marketingiem i prezentacją wyników, w tym publikacji w prasie, na stronach internetowych oraz w galerii Leica Gallery Warszawa w CH BlueCity, Al. Jerozolimskie 179. Licencja jest udzielana na następujące pola eksploatacji: I. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworów – wytwarzania określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, II. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w punkcie a, powyżej – publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. W szczególności uprawnia Organizatora konkursu do bezpłatnego korzystania z utworów poprzez umieszczanie ich w Internecie, publikacjach prasowych związanych z Konkursem, wystawach pokonkursowych, plakatach i innych materiałach reklamowych promujących Konkurs oraz jego przyszłe edycje i wszelkie wydawnictwa związane z Konkursem.

14.  Wyniki Konkursu zostaną opublikowane na następujących platformach informacyjnych: www.leica-camera.pl, www.leicastore.pl, oraz na profilu Leica Camera Poland na portalu społecznościowym Facebook.

15.  Organizator poinformuje laureatów o wynikach konkursu drogą mailową, na podany w formularzy zgłoszeniowym adres e-mail.

G . Postanowienia końcowe.

1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy laureaci Konkursu spełniają warunki określone w niniejszym regulaminie Konkursu, jak również w przepisach prawa. W tym celu Organizator może żądać od uczestnika złożenia określonych oświadczeń, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów.

2. Dane osobowe Uczestników Konkursu, będą przetwarzane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 ze zm.), przez Organizatora konkursu, wyłącznie na zasadach określonych w regulaminie, w szczególności w celu przeprowadzenia Konkursu, opublikowania wyników konkursu, oraz przekazania laureatom nagród konkursowych. Podając swoje dane osobowe, Uczestnik wyraża zgodę na ich przetwarzanie. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Organizator. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania.

3. Zgłaszając swój udział w Konkursie i biorąc w nim udział uczestnik, podporządkowuje się postanowieniom niniejszego regulaminu Konkursu i wyraża zgodę na jego treść.

4. Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.

5. Konkurs ma charakter ogólnopolski.

6. Z udziału Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz podmioty i pracownicy podmiotów świadczących usługi na rzecz Organizatora przy organizowaniu Konkursu na podstawie” umów cywilnoprawnych, w szczególności pracownicy biorący udział w opracowaniu i przeprowadzeniu Konkursu, a także członkowie najbliższej rodziny (małżonkowie, wstępni, zstępni oraz rodzeństwo) wyżej wymienionych osób.

7. W związku z częstymi zmianami tzw. „iFrame” oraz innych funkcjonalności serwisu internetowego Facebook, Organizator oraz twórcy aplikacji nie ponoszą odpowiedzialności za zakłócenia w prawidłowym działaniu Aplikacji ani też odpowiedzialności za awarie Aplikacji.

8. Organizator oraz twórcy aplikacji, nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne zniknięcie plików tekstowych lub graficznych które zostały umieszczone w Aplikacji przez Użytkownika.

9. Organizator konkursu zastrzegają sobie prawo do usunięcia treści, wgranych do Aplikacji przez Użytkownika, które są sprzeczne z treścią Regulaminu, z obowiązującym prawem, zasadami życia społecznego, dobrymi obyczajami, naruszają prawa osób trzecich lub też treści obraźliwych, wulgarnych, zawierających groźby skierowane pod adresem osób trzecich, zawierających treści dyskryminujące płeć, rasę, narodowość, język, religię, nawołujące do przemocy lub posiadające charakter pornograficzny. Treści (grafika, tekst, linki) naruszające powyższe zasady będą usuwane a organizator konkursu może ograniczyć użytkownikowi umieszczającemu takie treści dostęp do wszystkich Aplikacji.

10. Konkurs nie może zawierać treści przeznaczonych wyłącznie dla osób pełnoletnich, w tym treści erotycznych, promujących alkohol lub wyroby tytoniowe. Organizator konkursu został o tym poinformowany przez Twórcę Aplikacji i zobowiązuje się ściśle przestrzegać tych zasad.